Vill ni förstå era utvecklingsområden i kundmötet?

Vill ni se era specifika styrkor och utmaningar samt få ett verktyg där ni enkelt kan sätta upp konkreta aktiviteter för att utvecklas ytterligare?

Grattis! Nu har du chansen att vinna en helt kostnadsfri förändringsresa, med ett värde på 50 000 kr, för ditt företag i samarbete med Better Business & Pushappy.

Vi kommer att lotta ut 3 stycken vinnare(företag) som kommer att vinna en otrolig chans till utveckling och motivation för hela teamet! Vinnaren kommer att bli kontaktad utav Better Business och Pushappy direkt.

Nu möter motivationsplattformen och beetendeanalys varandra och skapar konceptet som positivt och effektivt utvecklar områden i kundmötet, där det ger störst effekt.

Genom att först utvärdera era kundmöten genom mystery shoppers identifierar vi medarbetares beteenden som har potential att förbättras. Dessa områden omvandlas till era interna tävlingsfrågor och implementeras i Pushappys tävlingsplattform.


Plattformen används sedan av medarbetarna, där de klickar i varje gång de gemenför en aktivet, exempelvis ger kunden ett merförsäljningsförslag. Plattformen triggar och motiverar medarbetare genom att de samlar poäng vid varje genomförd aktivet.


Efter en period av att medarbetare samlat poäng återkommer vi och utvärderar era kundmöten igen för att se hur resultatet har ökat, vilket ger er data så att ni kan fira era framgångar tillsammans!

De ökade resultatet med 140 %!
Preem fortsätter att leverera kundupplevelser i världsklass!

Genom att använda mystery shopping-mätningar från Better Business identifierades områden som kunde förbättras. Dessa områden integrerades sedan som frågor i Pushappys motivationsplattform. Efter en tid av implementeringen genomfördes en ny mätning, och resultaten visade betydande förbättringar.

”De senaste månaderna har Preem tagit fram en gedigen säljprocess samt implementerat PushAppy som ett sälj- och motivationsverktyg, och tack vare Mystery Shopping av Better Business kan vi nu se vilken effekt detta har gett. I de senaste mätningarna ser vi att antalet kunder som blir erbjudna en kompletterande vara har stigit med 140%.
Detta är ett fantastiskt kvitto på att övning ger färdighet och att roliga arbetssätt kombinerat med en tydlig säljprocess motiverar medarbetarna till att utvecklas.” säger Carina Rosenblad -Retail Training Manager, Preem.

Delta i tävlingen genom att fylla i dina kontaktuppgifter nedan. 

Sista ansökningsdatum 31/08/2024

Oavsett om det är en digital eller fysisk butik hjälper vi företag att få insikter som leder till ökad lönsamhet. Genom att testa kundbemötandet, genomföra olika kundundersökningar eller kontrolltjänster, får chefer ett verktyg för att mäta, se utmaningar och utveckla de medarbetare som möter dina kunder.

Läs mer: https://www.betterbusiness.se

PushAppy skapar positiva beteendeförändringar som leder till ökat resultat – med hjälp av gamification, visualisering och belöning motiveras medarbetare att ständigt utvecklas. Genom vår plattform kan du enkelt följa beteenden i realtid.

Läs mer: https://pushappy.com/sv/