Våra kunder om Mystery shopping!
Preem
”Vi måste bekräfta de utbildningsinsatser vi genomför, och enligt mig finns det inget bättre sätt att göra det på än med hjälp av oberoende ”shoppers. Genom kontinuitet har vi dessutom fått ett resultat över tid. Det ger oss ett extremt viktigt verktyg i de säljsamtal vi har med säljare och partners”
Christer Nilsson, Distriktschef Preem
Tele2
“Mystery Shopping är en våra mest kvalitativa och kraftfulla mätningar i butikerna vad det gäller kundupplevelsen”
Jens Brintler, Chef Tele2 Butikerna
HiFi Klubben
”Synliggjort våra styrkor samt förbättringsområden som vi löpande arbetat med så att vi når vår målsättning att erbjuda ett kundmöte i världsklass. Det ger oss möjligheten att mer precist sätta in insatser på det vi behöver utveckla i de olika delarna i ett kundmöte.” Magnus Larsson, Country Manager Sverige HiFi Klubben
Systembolaget
”Vi på Systembolaget vill ge bästa tänkbara service och generöst dela med oss av vår kunskap till våra kunder samtidigt som vi tar ålderskontrollen på största allvar. Därför anlitar vi Better Business och deras tjänster för att kunna få återkoppling på vårt arbete och på så sätt ständigt bli bättre på service och att sälja med ansvar.”– Rebecca Lenander , Driftsutvecklare Kundmöte, Systembolaget