Vad säger våra kunder?

image

Preem

”Enligt mig finns det inget bättre sätt att göra det på än med hjälp av oberoende ”shoppers. Det ger oss ett extremt viktigt verktyg i de säljsamtal vi har med säljare och partners” – Christer Nilsson, Distriktschef Preem

image

Tele2

“Mystery Shopping är en våra mest kvalitativa och kraftfulla mätningar i butikerna vad det gäller kundupplevelsen”

image

Hifi Klubben

”Synliggjort våra styrkor samt förbättringsområden som vi löpande arbetat med så att vi når vår målsättning att erbjuda ett kundmöte i världsklass. Det ger oss möjligheten att mer precist sätta in insatser på det vi behöver utveckla i de olika delarna i ett kundmöte.” Magnus Larsson, Country Manager Sverige HiFi Klubben

image

Systembolaget

”Vi på Systembolaget vill ge bästa tänkbara service och generöst dela med oss av vår kunskap till våra kunder samtidigt som vi tar ålderskontrollen på största allvar. Därför anlitar vi Better Business och deras tjänster för att kunna få återkoppling på vårt arbete och på så sätt ständigt bli bättre på service och att sälja med ansvar.”– Rebecca Lenander , Driftsutvecklare Kundmöte, Systembolaget