Lösningar för varje bransch – för verksamheter med kundkontakt

Varje kundmöte är en möjlighet att skapa värde
Med vår metod kan vi analysera och förbättra kundupplevelser och kvalitet i en mängd olika branscher, från detaljhandeln och hotellnäringen till bank, hälsa och offentlig sektor. Men vi stannar inte där, metoden kan anpassas till alla verksamheter där kundkontakt sker.

Statlig förvaltning

Statlig förvaltning

Företag som hanterar statliga ärenden och information förlitar sig på pålitlighet och precision. Genom att systematiskt kvalitetssäkra dina produkter eller tjänster säkerställer ni en konsekvent hög standard, stärker kundförtroendet och följer de regelverk som är avgörande för att minimera risker.

Offentlig förvaltning

Offentlig förvaltning

Besöksnäringen är en näring som kommuner väljer att prioritera för att skapa sysselsättning och långsiktig konkurrenskraft. Det är ofta ett omfattande arbete p.ga. den geografiska storleken och de många olika kontaktpunkterna som en besökare kommer i kontakt med under ett besök. För att kartlägga upplevelsen använder kommuner sig av mystery shoppers.

Bank

Bank

Systematisk kvalitetssäkring är en central strategi för att garantera en hög standard i era kundupplevelser. Ni får också genom att arbeta med strukturerade och väl genomtänkta kvalitetssäkring processer säkerställandet av efterlevnad av rutiner samt skapa en tryggare, mer tillförlitlig verksamhet.

Vård

Vård

Inom hälso- och sjukvården arbetar man systematiskt med kvalitetssäkring för att säkerställa att vårdgivare uppfyller högt ställda krav på patientsäkerhet, vårdkvalitet och personalens kompetens. Genom att följa upp processer systematiskt förbättrar ni patientutfall och vårdmiljö. Regelbundna kvalitetskontroller och utvärderingar leder till att ni snabbt kan åtgärda brister och också optimera vårdkedjan.

Bygg & industri

Bygg & industri

Med en shoppersbas på över 20 000 shoppers kan vi anpassa oss till er kundprofil för att säkerställa att mätningarna blir verklighetstrogna. Företag i denna kategori mäter ofta mer inriktade ärenden där kunskap och expertis är en avgörande faktor för framgången.

Upplevelser & Event

Upplevelser & Event

Vi täcker hela Sverige men kan även ta in shoppers från andra länder. Uppdrag av denna karaktär brukar vara mer omfattande. Där bokning, telefonsamtal, besök, och många mätpunkter gås igenom. Vi har stor erfarenhet av att anpassa scenario och mätpunkter för att täcka hela upplevelsen från start till slut.

Handel

Handel

Vi erbjuder mystery shopping för handeln, där vi hjälper er att förstå kundupplevelsen i butik, online eller via kundservice. Våra mystery shoppers granskar allt från bemötande och produktkännedom till butiksmiljö och köpupplevelse. Med våra insikter kan ni identifiera förbättringsområden, höja servicenivån och säkerställa att era kunder får en positiv och minnesvärd shoppingupplevelse. Vi hjälper er att bygga starkare kundrelationer och öka försäljningen.

Transport

Transport

Vi erbjuder mystery shopping för transportbranschen, med fokus på att utvärdera kundupplevelsen i allt från kollektivtrafik och taxi till tåg och flyg. Våra mystery shoppers granskar servicekvalitet, bemötande, punktlighet och komfort – allt sett ur passagerarens perspektiv.

Hotell & restaurang

Hotell & restaurang

Vi utvärderar allt från bemötande och servicekvalitet till matupplevelse och atmosfär – allt sett genom kundens ögon. Genom våra insikter hjälper vi er att identifiera styrkor och förbättringsområden, vilket bidrar till att höja gästnöjdheten och stärka ert varumärke. Tillsammans säkerställer vi att varje gästupplevelse blir något utöver det vanliga.